Nabídka služeb
Vložte svůj text...
Obrazy z fotografií v FLAT a SEMI FLAT Designu
FLAT Design style
Plochý vzhled nebo plochý design (anglicky flat design) je minimalistický styl počítačové grafiky uplatňující se především v oblasti uživatelského rozhraní aplikací a webového designu. Vyznačuje se důrazem na jednoduchost, jednobarevnými plochami, absencí rámečků a jiných členění plochy, důrazem na typografii.
Vzhled se mimo jiné inspiroval tzv. mezinárodním typografickým stylem švýcarské školy po roce 1950 (Max Miedinger a další). Plochý styl v počítačové grafice se začal prosazovat v druhém desetiletí 21. století, zejména jako protiklad tzv. skeumorfismu,
realistického vzhledu napodobujícího předměty a prvky z reálného světa.
Jako nevýhoda plochého vzhledu se obvykle uvádí neintuivnost, kdy
ovládací prvky již svým vzhledem tak jasně nenapovídají způsob užití
(tlačítka, přepínače apod.), zatímco názornější podoba by byla
výhodnější zejména pro nezkušené uživatele.
SEMI FLAT Design style
Poloplochý vzhled nebo poloplochý design (anglicky semi flat design) je minimalistický styl počítačové grafiky uplatňující se především v oblasti uživatelského rozhraní aplikací a webového designu. Vyznačuje se důrazem na jednoduchost, jednobarevnými plochami, důrazem na typografii. Výsledek obrázku pro poloplochý design Poloplošný design, známý také jako plochý 2.0, je plochý design s několika realistickými prvky, které jsou přidány zpět jako stíny. ... Poloplošný design s lehkým zastíněním a zvýrazněním, které dodávají mírně 3D vzhled.
Nástěnné malby v FLAT Designu
FLAT Design style
Plochý vzhled nebo plochý design (anglicky flat design) je minimalistický styl počítačové grafiky uplatňující se především v oblasti uživatelského rozhraní aplikací a webového designu. Vyznačuje se důrazem na jednoduchost, jednobarevnými plochami, absencí rámečků a jiných členění plochy, důrazem na typografii.
Vzhled
se mimo jiné inspiroval tzv. mezinárodním typografickým stylem
švýcarské školy po roce 1950 (Max Miedinger a další). Plochý styl v
počítačové grafice se začal prosazovat v druhém desetiletí 21. století,
zejména jako protiklad tzv. skeumorfismu,
realistického vzhledu napodobujícího předměty a prvky z reálného světa.
Jako nevýhoda plochého vzhledu se obvykle uvádí neintuivnost, kdy
ovládací prvky již svým vzhledem tak jasně nenapovídají způsob užití
(tlačítka, přepínače apod.), zatímco názornější podoba by byla
výhodnější zejména pro nezkušené uživatele.